sobota, 31 października 2015

Moja muzyka motywacyjna #1

Źródło ( simplymuzo.com )
Macie coś takiego że kiedy usłyszycie jakąś epicką melodie to przechodzą was ciarki? lub jeśli leci w radiu lub gdziekolwiek jakaś melodia która was po prostu nakręca ?. Zacznijmy od tego że każdy ma inny gust i ta muzyka która motywuje mnie, nie koniecznie może motywować Ciebie. Przedstawiam pierwsze zestawienie mojej muzyki motywacyjnej, będzie się ona składać z 10 wybranych przeze mnie utworów, które moim zdaniem motywują do ćwiczeń jak i na co dzień.


1. A Snow Capped Romance - Bloodwork 

2. Dillon Cooper - Kung Foo 

3. Arctic Monkeys - Ru main?

4. Nas - I Can

5. Linkin Park - Faint

6. Bad Meets Evil - All I Think About

7. P.O.D - Boom 

8. Rob Bailey - Hungry

9. Tyga - Master $uite

10. DMX - Already

Mam nadzieje że utwory które tu wrzuciłem, dodadzą wam więcej siły i motywacji.
Jeśli znasz jakaś muzykę motywacyjną i chciałbyś się nią podzielić, wstaw w komentarzu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz